خانمها تجربه داشنن پسر بچه بهتره یا دختربچه؟

۱۲ پاسخ

دختر ندارم ولی پسر داشتن پر از هیجانه😄

من هردوشو دارم ، کلا داشتن هر دوتاش خیلی شیرینه ، دوتا دنیای مختلفو تجربه میکنی، نمیشه گفت کدومش بهتره ، چون مادربودن خودش سراسر لذت و ایثاره و صبوریه

پسر بچه به نظرم خیلی باحاله با عاشق پسر بچه ام

من دو تاشو دارم
دختر وقتی کوچیکه خیلی جذاب و شیرینه و واقعا بیشتر تو دلت جا باز میکنه ولی پسر وقتی بزرگ میشه حس غرور و لذت از داشتنش داری .حس امنیت و مردانگی رو تجربه میکنی

من تجربه پسر داشتن ندارم هنوز
ولی دختر واقعا عشقه حرفاش، دوس داشتن خالصانش اصلا قابل توصیف نیست

من هردوشو دارم ولی پسرم بیشتر نمک داره با حرفاش قربون صدقه هاش شیرین زبونیش

پسرا خیلی مامانین و من اینو خیلی دوست دارم
انگار هرلحظه قلبم ب پسرم وصله
پسرم تقریبا ارومه و روزی چندین بار میگه دوستت دارم و بغلم میکنه
عشقی ک بهم میده رو هیچ جا حسش نکردم
همیشه میگم اگ یوقت دختر بیارم هیچ وقت نمیتونم مثل پسرم دوستش داشته باشم
و براهمون خودم دوست دارم بچه بعدیم پسر باشه ولی همسرم میگه دختر

دوس داشتم همیشه دختر داشتم ولی بچم پسر شد و واقعاااااا شیرینه شیطونه درست پدرم دراومده ولی عاشق پسر بچه ها شدم بعد به دنیا اومدنش 😂😂😂 وحشی ناسازگار شیطون خونمون پادکانه همش توپ و تفنگ لباسای بامزه کارای بامزه همش رو در و دیوار 😂😂😂
یه دنیای کاملا متفاوت

هردوعزیزن
پسراشیطون ودل رحم
دخترا زبون بازو عزیز

پسرداشتنو نگمم برات 😵‍💫😵‍💫
البته قربونش برم خدانگهش داره

دختر خیلییییی خوبه چون دلسوزه و آروم بازی هاش آرام بخشه و جو آرومی داره بهت انرژی میده و چیزای دخترا هم خیلی قشنگه من خواهرشوهرم و جاریم پسر دارن وقتی تو یه جا هستیم نمیدونی این دوتا پسر چی میکنن خونه رو خراب میکنن یکی از پرده میکشه بالا یکی زیر مبل میره یا انقدر توپ پرت میکنن اعصابتو خراب میکنن اصلا خسته نمیشن خواهرشوهرم پیر شده از دست پسرش جاریم هم پسر داره هم دختر میگفت کاش دوتا دختر بودن دخترش انقدررررر آرومه نقاشی میکنه بازی های آروم ولی پسرش مداااااام داد میزنه مدام از درو دیوار میره بالا خستش کرده

دوتا شیطون دارم دخمل که عاشق شیرین کاریش هستم همش درحال ریخت پاش هست پسرم هم که انگار دنیاامده دستوردادن بهش همش کنار مامانی باش توی اشپزخونه

سوال های مرتبط

مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۴ ماهگی