۲۵ پاسخ

با اجازه شماهیچی

عید همینکه زنده بمونیم کافیه😭

هیچی

هیچی اصلا عیدی هست مگه

هربار شوهرم میگ برو برا خودت بگیر میرم برا بچم میخرم چیز میز میام🫢
برا خودمم فقط شورت حاملگی گرفتم😂

من اینو خریدم کت دامن
البته زیرش تیشرت سفید میپوشم

تصویر

هیچی بابا حال داری امسال که عیدی نیست

پارچع گرفتم ک دوخت کنم
دوختم نکردم عید بهار تابستونم اومد رفت منم هنو هیچ

من هیچیییی حال ندارم حضوری برم اینستام‌ک قطع ☹️

بهمن ماه اینو همسرم برام گرفته بود همینو میپوشم. چون اومدم شهر دیگه ویلای مامانم اینا موندم و قرار نیست جایی برم چون بخاطر سرویکس استراحتم. مهمون بیادم همینو میپوشم

تصویر

من تو کل بارداری فقط ماه آخر یه شلوار خریدم😂😂بقیه لباسا همه سایزم بود

هیچی ان شاءالله بعد اینک نی نی دنیا اومد سایزم مث قبل شد کلی لباس میخرم

ب نام خدا هیچی

هیچی🤦🏻‍♀️

هیچی😏

من چون لباسام تنگ شده بود دوتا پیراهن بلند گرفتم

من از قبیله استایل خرید کردم
سرچ کن توی ذره بین یا گردو قبیله استایل
برات انواع لباسا میاره چه بیرونی چه تو خونه
کلا لباسای بارداری دارن
من از همینجا از وقتی باردار شدم خرید کردم

هیچی

من که استراحت مطلقم هیچی
نه جایی میرم نه‌کسی میاد برا نی نی مم نمیتونم برم چیزی بخرم چه برسه خودم🥺

هیچی

هیچی فقط کفش و کیف خریدم 😄

هیچی 🥲

هیچی🙁☹️حتی واسه تو خونه هم نخریدم

منم هیچی انشالله نزدیک زایمان

عبا 😄 جادار ، زیبا ، مطمئن
🤣🤣🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان دلسا 💕 مامان دلسا 💕 هفته سی‌وسوم بارداری