۳۰ پاسخ

کت و سارافون داشتم از قبل همونو میپوشم . سارافونم پلیسه با ی کت طرح سنتی روش

من پیراهن و کفتان بلند و گشاد گرفتم

هیچی🫠

منکه تاریخ احتمالیم ۸ فروردین زده نخریدم. میمونه برای تابستون مخرم

من هیچی 🥲

من که فقط یه مانتو پانچ گرفتم

فعلا هیچی ولی قراره کفتان بخرم دوم میرم بازار

هیچی
ازقبل کفتان و لباس داشتم دیگه نگرفتم

هیچی تا بعد از زایمانم

جایی نمیرم من ولی یه پیراهن خریدم برااینکه مهمون بیاد

بنظرم تیشرت لانگ بگیر هم راحته هم آزاد با شلوار بارداری

پارچه دادم که برام ساحلی بدوزن

من ک هیچی لباس نخریدم ..بااین شکم ک نمیشه چیزی از الان بگیرم..بعدم توی عید تا ۲۰روز یکماه جایی نمی‌رم..دخترم نوزاده یکی مریضی چیزی داشته باشه ...توی عید میرم لباسامو میگیرم

ی شلوار پارچه ای گشاد و ی شومیز لش😂

شلوار بارداری جین با شومیز جین

من فعلا اندامم تغییر نکرده هرچی بخوام میتونم بپوشم😅😂

داشتم از قبل چند تا پیراهن و کفتان

یک کت و دامن جذاب البته شکمم بزرگ نیست ولی خیلی گوگولیه راحته

پیراهن گرفتم من

هرچی میپوشیدم ی جوری میشدم دیگ اخرش ی شلوار بارداری بگ گرفتم با ی کت ک جلو باز ازش استفاده کنم چون دکمه هاش بسته باشه بی ریخت میشه🤣🤣

شلوار دامنی گشاددد😂 عبا دلم میخواد چون بخاطر شکمم چادر دیگه نمیتونم ولی شوهرم گیره میگه مشکیه رنگای دیگم خیلی بد میشه🤕

هیچ به والا

هیچی بعد زایمانم میرم خرید

شومیز خفاشی و ی شلوار بارداری 😂🥲

هیچی فقط شلوار بارداری با تیشرت گشاد😁

هیچی جایی نمیرم گ

هرچی میپوشم بهم نمیاد منم نخریدم تا زایمان کنم بعد برم خرید 🥲😂

من ی شلوار بارداری گرفتم خیلی خووبن راحت شدم
دیگه یه دوتا تیشرت گشاد😅

هیجییی

هیچی😑

سوال های مرتبط

مامان محمد مرصاد😍 مامان محمد مرصاد😍 ۲ ماهگی