من ب۶ روم تاثیر نداره ولی دی رو اره هروز میخورم
من تهوع داشتم دکتر b6 داده وویتامین دی هم هزار دائم از زمان اقدام مصرف میکردم ک گفته ادامه بده
با تجویز پزشک ت حتما باشه
د۳ بله
ب۶ و دکترم برای تهوع داد که روم اثر نکرد ولی ویتامینdهمیشه باید باشه
منم B6برا تهوع داده بود که میخوردم بدتر میشدم دیگه نخوردم
ب ۶ بیشتر واسه تهوعه
که رو من تاثیری نداشت منم نخوردم دیگه
ولی د ۳ باید خورده بشه
سلام روبیکا گروه داریم برای بارداری اقدام سوال هایی که نمیدونن از خانمای با تجربه میپرسن از تجربیاتشون میگن اگه میخوای عضو بشی تو روبیکا پیام بده تا عضوت کنم misagh457
من برا تهوع ب ۶ میخوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.