۷ پاسخ

سلام من دخترم ۴ماه و۱۰روزه هس هنوزکپ نمیفته خیلی هم به بغل غلت نمیخوره بنظرتون دیرنکرده برای غلت زدن وکپ افتادن؟

منم همون لحظه بعد ختنه دکتر پوشکش کرده بود خودم اومدم خونه باز گذاشتم شب تا صبح دوباره صبحش پوشکش کردم همون ادرار خودش توی پوشک باعث میشه عفونت نکنه بچه

والا دکتر پسر من گفت همون بعد ختنه پوشکش کن که ادرارش باعث بشه عفونت نکنه

اره ی سایز پوشک بزرگتر با شلوار گشادتر

اره شلوار پاش کردم

من کاپ ختنه گذاشتم با پوشک خودش و شلوار

سلام پوشک سایز بزرگتر بپوشون
و تا سه روز هم شلوار پاش نکن

سوال های مرتبط