خانوما ببینید وزن بچم خوبه؟؟❌❌❌❌❌❌❌

تصویر
۹ پاسخ

من دیروز سونو دادم ۳۲هفته و ۳ روز هم وزن نینی شما بود

صدک پنجاه ینی مناسب ترین وزن
برای من بچم صدک ۳۰ ینی کوچولوعه

وزنش عالیه و مناسبه

خیلی کمه ۱۸۰۰ من ۳۴ هفته رفتم ۲۵۰۰ بود

وزن عادیش توی ۳۵هفته باید ۲۴۰۰باشه

بنظرم خیلی کمه
لیدی میل بگیر بخور
چون توی ۳۵ هفته تقریبا باید دو کیلو خورده ای باشه

اره عزیزم صدکت هم ۵۰هستش ولی اگه میخوای تپلی باشه یکم تغذیتو بهترکن

خوبه وزنش رو صدک ۵۰ یعنی کاملا نرمال

۳۵هفته ای کمه
حدود دو کیلوعه شیر خشک بخور وزن بگیره

سوال های مرتبط

مامان ایناس مامان ایناس هفته نوزدهم بارداری
مامان kavin.kasra مامان kavin.kasra ۱۲ ماهگی
مامان آوین🎀 مامان آوین🎀 ۱۱ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۱۰ ماهگی
مامان هاکان💙💙💙 مامان هاکان💙💙💙 ۲ ماهگی
مامان محمدآرسام مامان محمدآرسام ۵ ماهگی
مامان .‌‌‌‌‌‌‌.‌.۱ مامان .‌‌‌‌‌‌‌.‌.۱ ۵ ماهگی
مامان سلین مامان سلین هفته سی‌وچهارم بارداری