من دیروز سونو دادم ۳۲هفته و ۳ روز هم وزن نینی شما بود
صدک پنجاه ینی مناسب ترین وزن
برای من بچم صدک ۳۰ ینی کوچولوعه
وزنش عالیه و مناسبه
خیلی کمه ۱۸۰۰ من ۳۴ هفته رفتم ۲۵۰۰ بود
وزن عادیش توی ۳۵هفته باید ۲۴۰۰باشه
بنظرم خیلی کمه
لیدی میل بگیر بخور
چون توی ۳۵ هفته تقریبا باید دو کیلو خورده ای باشه
اره عزیزم صدکت هم ۵۰هستش ولی اگه میخوای تپلی باشه یکم تغذیتو بهترکن
خوبه وزنش رو صدک ۵۰ یعنی کاملا نرمال
۳۵هفته ای کمه
حدود دو کیلوعه شیر خشک بخور وزن بگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.