سلام خانوما میشه ببینید وزن بچه توی ۳۴ هفته و دو روز خوبه یا کمه

تصویر
۵ پاسخ

خانما من 32هفته 2161گرم با صدک 54بود بنظرتون خوبه یعنی صدکش بیشتره درشته

نرمال ترین حالت ممکنه بنظرم صدک ۵۰
فقط مایع امنیوتیکت ۹ یذره کمه البته واسه این هفته نمیدونم، من ۳۲ هفته ۱۰ بود دکترم گفت کمه و مایعات زیاد خوردم

خوبه عزیزم عالیه

خیلی خوبه صدک بالای ۴۰ دیگه وزن خوبیه برای بچه

تو انتی چند بود سرویکست؟

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری