خانما من 32هفته 2161گرم با صدک 54بود بنظرتون خوبه یعنی صدکش بیشتره درشته
نرمال ترین حالت ممکنه بنظرم صدک ۵۰
فقط مایع امنیوتیکت ۹ یذره کمه البته واسه این هفته نمیدونم، من ۳۲ هفته ۱۰ بود دکترم گفت کمه و مایعات زیاد خوردم
خوبه عزیزم عالیه
خیلی خوبه صدک بالای ۴۰ دیگه وزن خوبیه برای بچه
تو انتی چند بود سرویکست؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.