سلام دوستان من الان یازده هفته و یک روز هستم میتونم سونوی ان تی بدم؟

۷ پاسخ

من یازده هفته و ۲ روز رفتم همه چیزشم مشخص شد

دکتر من دقیق زده سره ۱۲ هفته یعنی همون یازده هفته و یک روز باید برم ۲۸ ام دارم میرم انتی

زوده من رفته بودم دکتر
هرکی تو ۱۱ هفته بود رو دکتر بهش گفت برو هفته بعد بیا

من طبق گهواره ۱۱ هفته و ۴ روز رفتم ولی آن تی بهم گفت ۱۲ هفته و ۴ روز هستی

زوده

من ۱۲ سه روز رفتم جنسیت هم گفت گلی بمون تا چند روز دیگه

بزار ۱۲ هفته و دو روز بشی بعد برو
بهترین وقتشه

سوال های مرتبط