۱۳ پاسخ

اگه سیر نشه گریه میکنه و دوباره میخواد.
معده بچه مگه‌ چقدره با چندتا قطره سیر میشه

کمه هر بار باید 30درجه بدی بخوره بچه گرسنه نشه

عزیزم شیرتو همینجوری دوشیدی معلومه کم بوده
قبلش با اب گرم سینتو ماساژ بده بعد سشوار گرم بگیر روش یا کیسه اب گرم بزار رو سینت و ماساژ بده سینتو حین دوشیدن هم هی از بالا به پایین سینتو ماساژ بده اینجوری پر میشه

با چی دوشیدی؟ نوزاد بمکه بیشتر میاد. بعدم من فوق تخصص نوزادان بردم روزای اول من شیر نداشتم ، شیر خشک رو گفت ۱۵ تا بیشتر نمیخواد بدی بخوره. روی قوطی رو توجه نکن.

شیرافزا بخور، ماساژ سینه زیر آب گرم و دوشیدن خوبه اما متخصص تغذیه میگه معده نوزاد تازه متولد شده در حد دو قاشق غذاخوریه نگران نباش

اگه گریه و بی قراری نمیکنه ینی سیرش میکنه شیرت
ولی شنیدم هر دو ساعت ونیم ۳۰ میل

عزیزم این ست از کجا گرفتین اگه سایت دارع میشه لطف کنید بفرستید

دوشیدن با مک زدن خیلی فرق میکنه
تو مک زیاد شیر میاد

ببین طبیعی منم روزایی اول شیرم کم بود بچه هم می‌خوابید بعد چند روز به جیغ انداخت رفتیم دکترم فهمیدم بچم اصلا سیر نمی‌شده وزنم کم کرده بود بعد بهم پودر شیر افزا و قرص داد الان ماشالا شیرم خیلی شده بچم قشنگ وزن اضافه می‌کنه حتما پودر شیر افزا بگیر یکی صبح یکی شب با آبمیوه بخور قرصشم بگیر بخور سینتم تند تند بدوش ک بیشتر میشه شیرت غصه هم نخور ک رو شیرت تأثیر داره

ای چ خوشگل

سیر میشه معده بچه اندازه یه گیلاس هست الان

چووووخ گوزلدی

سیر میشه نگران نباش ولی منم ماه اول کمکی میدادم شیر خشک هر سه بار ک شیر مادر میدادم یبار شیر خشک میدادم ۳۰تا درست میکردم خودش میخورد تا سیر شه

سوال های مرتبط

مامان لیا🩷☃️ مامان لیا🩷☃️ ۳ ماهگی
خانومایی که به بچتون هم شیرخشک میدین هم شیر خودتون رو ترتیب شیر دادنتون چطوریه ؟ من حس میکنم ترتیب شیر دادنم غلطه.
من اوایل شیرم خیلی کم بود از ۱۰روزگی به بعد شیرخشک آپتامیل هم دادم به دخترم .
شیرم رو به زور لاکتاول و رازیانه زیاد کردم .
الان هم شیرخودمو میدم هم شیر خشک . ولی شیر خودم رو کمتر میدم بهش چون حس میکنم بیشتر از دو بار در روز سینه هام شیر ندارن .
پس بیشتر شیر خشک میدم و بینش که میبینم گشنه هست دوباره شیر خودمو میدم .
ولی شیر خودم حس میکنم سیرش نمیکنه بچه رو چون نیم ساعت الی ۱ساعت بعدش دوباره شیر می‌خواد و اون موقع شیر خشک میدم بهش تا سیر بشه .
الان که ۳۵ روزشه تقریبا هر دو ،دو و نیم ساعت یه بار ۶۰الی ۷۰ تا شیر خشک میدم بهش . ببینیم بینش گشنه هست شیر خودمو میدم .
شبا ۱۲،۳،۶ این ساعتا بیدارمیشه .شیرخشک میدم این ساعتا .
۸و ۱۰که شیرم خیلی زیاده شیر خودمو میدم .
۱۲به بعد هم هر ۲ و۲.۳۰ساعت یه بار شیرخشک میدم و بینش گشنه باشه شیر خودمو .
عصرا تا ۱۲ هم ببینم شیرم زیاده یه وعده کلا شیر خودمو میدم .
چطوره اینطوری ؟ هر کاری میکنم نمیتونم شیر خودمو زیاد کنم ، شیرخشک رو کم .چون خسته میشم وقتی شیرخودمو میدم و میبینم سیر نمیشه .