۲ پاسخ

پیاز تفت بده با رب سیب زمینی بد بهش اضافه کن نزار زیاد بجوشه له شه

بنظرم پیاز سرخ کردم رب و ادمیه برن بعد عدسلرو اضافه کن
من گاهی اینطوری درست میکنم خیلی خشمزس
بدون اب

سوال های مرتبط