مامانا شما میان وعده به نی نیاتون چیا میدید؟

۹ پاسخ

میوه میخوره معمولا،عاشق سیبه،اخیرا گلابی هم دادم،کیف میکنه،ولی خیلی اهل موز نیست،برای پرتقال دست و پا میزنه😅

موز سیب اووکادو

میوه

موز خیلی دوست داره دختر من
ترکیب موز له شده بیسکوبیت مادر پودر بادوم آب جوش
گاهی هم سرلاک

من اواکادو با موز بعضی وقتا هم سرلاک

ولا من هرچی درست میکنم نها یت سه ق بخوره ولی میوه بده اگ‌میخوره

من موز میدم‌یابیسکوییت

من بچم غذاهم نمیخوره چه برسه به میان وعده🥲

وعده اصلی رو ب زورمیخوره حالا میان وعده🫠

سوال های مرتبط

مامان کنجد مامان کنجد ۱۶ ماهگی
مامان وروجک👶 مامان وروجک👶 ۹ ماهگی