خانما میان وعده به نی نیاتون چی میدید؟؟

۵ پاسخ

۳ ماهه غذا نخورده پسرم
فقققط شیر

سرلاک بیسکوییت میوه خرما
گاهی چیزی نباشع نون بربری یاسنگک
اماالان ی هفتس بخاطردندون خیلی بی اشتهاس حتی غذام نمیخوره

سیب گلابی با پشت قاشق پوره میکنم میخوره بعصی وقتا میدم

دختر من ۳ هفتس لب به غذا نزده فقط فقط شیر شیر

وعده‌ اصلیشونم نمیخورن

سوال های مرتبط

مامان دیار مامان دیار ۱۴ ماهگی
مامان پسر طلايي🤍روهام مامان پسر طلايي🤍روهام ۱ سالگی
مامان آیکان 💙👼🏻 مامان آیکان 💙👼🏻 ۱۲ ماهگی
مامان آیهان🧸💙 مامان آیهان🧸💙 ۱۳ ماهگی