من هفته ۸بارداریم بعضی وقتا دلپیچه میگیرم و کمر درد طبیعیه؟

۱ پاسخ

من کمر درد میگیرم دل پیچه هم کم ن خیلی حالت پریودی هم دارم

سوال های مرتبط

مامان پسرم 🦋دخترم💝 مامان پسرم 🦋دخترم💝 ۴ ماهگی
مامان محمدحسین💙 مامان محمدحسین💙 ۵ ماهگی
مامان فندوق🩷🩷 مامان فندوق🩷🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری