درد پریودی تو هفته من طبیعیه؟
بعضی وقتا خیلی شدید میشه درد

۲ پاسخ

اره عزیزم

آره عزیزم طبیعی منم از اول داشتم دکتر بهم شیاف پروژسترون میداد میزاشتم دیگه این سری رفتم پیشش گفتم یکم کمتر شده گفت نیاز نیست چون نه لکه بینی دارم نه چیزی گفت خیلی از خانوم ها دارن خیلی ها اصلا ندارن

سوال های مرتبط

مامان قَلبَم🫀👶 مامان قَلبَم🫀👶 ۹ ماهگی
مامان حسبی الله🫀 مامان حسبی الله🫀 هفته هفدهم بارداری