عزیزم حتما به خودتون برسید نه واسه هیچ شخصی فقط واسه اعتماد به نفسی که در پی رسیدگی به خودمون به دست میاریم😍
اشتباه ترین کار ممکن رو کردی
ولی خوبه ک فهمیدی و کوتاهم نیا
حتی اگه نداشتم برو بالاخره مجبوره جور کنه ولی به خودت برس
باور کن بعدا میزنه تو چشمت ک ب خودت نمیرسی و پیری و فلان
دقیقا
منم اوایل هیچ خرجی نمیکردم حتی پس اندازای مجردیم و سکه هایی که مامانم داده بود بهم رو فروختم براش
گفتم عروسی نمیخام سرویس طلا نمیخام
هرچی طلا خودش و خانواده خودم داده بودن هم فروختم خیلی دیر فهمیدم راهم اشتباهه اما خیلی نرم نرمک دوباره به خودم برگشتم
هنوزم خیلی سختشه حتی یه پول ناخن بده اما بازم بهتر از دو سه سال پیشمم
کار خوبی کردی
منم تو این یک سال و نیم اینجوری بودم دیدم حسرت همه چی به دلم مونده این ماه دیگه زدم به سیم آخر خدایی دارم خرج میکنم اما نوبت آرایشگاه خواستم بگیرم اتفاقا هماهنگ هم کرده بودم که یهو جنگ شد و واتساپ قطع شد بعد اون شهری که من نوبت گرفته بودن روز و شب داره بمبارون میشه اصلا جرات نمیکنم به خاطر آرایشگاه برم اونجا
باز خوبه مادرشوهرت گفته به خودت برس مال ما که به خودمون برسیم از حسودی منفجر میشه . یه چیزی داشته باشیم حس کنه جدیده حسودی میکنه
والا من نوبت میگیرم برا ارایشگاه بش نمیگم اصلا روز نوبتم که رسید بش میگم😂
اره منم همین اشتباه و کردم ولی الان دیگ اهمیت نمیدم ب همه چیز خودم میرسم ک عادت کنه البته خسیس نیس شوهرم ولی مثلا ی کارایی و دوس ندارم انجام بدم
متاسفانه منم این اشتباهو کردم تو همچیا همچی
وقت چی گرفتی؟
خیلی کار خوبی کردی
من انقد از خودم میزنم فقط و فقط دختر خوب بپوشه خوب بخوره نمیخوام حسرتای منو داشته باشه
منم دقیقا 🥲همینجوریم همیشه شوهرم میگه ندارم ندارم ندارم
الان رفته ارایشگاه میدونه من چند وقته نرفتم نگفت توهم بیا🤦🏼♀️😂ب درک من همیشه تو خونه میکنم ب شوهرم بگم میگ برو ولی با بچه سخته
خیلی تصمیم درستی گرفتی👏👏👏
باز چمادرشوهر خوبی داری😂من رفتم کرایتن کردم میکفت چرا کردی بهت نمیاد خوش اومد یعنی شوهرم گفتم خودش وقت گرفت برم اره خوشش اومد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.