سلام وزن 4200تو 43روزگی خوبه وزن تولدش 3500بوده

۳ پاسخ

کمه. ذ

به نظرم کمه.بهداشت نگفت وزنش کمه یا خوبه؟
پسر من وزن تولد ۲۵۰۰ بود ۴۰ روزگی ۴۲۰۰ بود

سلام بنظرم باتوجه به وزن تولدش بایدبیشترباشه دخترمن ۳/۲۰۰بوده۴۲روزگی۴۶۰۰بود

سوال های مرتبط