۶ پاسخ

عزیزم من سر پسرم باردار بودم چهار بار بیبی زدم…
همش منفی شد جز اخری…
حالا جالب اینجاست خاستم یه بیبی چک منفی داشته باشم رفتم بیبی چکای قبلمو بردارم دیدم همشون مثبت شدن😐درحالی ک منفی بودن اولش…
پس اونی ک بعد یک ساعتم مثبت میشه حتما چیزی هست ک مثبت میشه
وگرنه الانم بیبی میزنم پس چرا بعد چند ساعت یا بعد چند روز مثبت نمیشه همونطوری منفی میمونه دیگ چی بشه خط تبخیرش مشخص بشه

بیا نپذیریم حرفتو
چون بارها بی بی چک منفی داشتم بعد دو روز تو سطل بوده و همچنان منفی

سلام نه من میزاشتم هموم یه خط بود تا اخر یه خط مگه مال شماها چ مارکیه ک دوخط میشه خودب خود

نه برعکس من بچه قبلی و ک سقط کردم صبح زدم تا بعد از ظهر هرچی نگاه کردم منفی بود آخر شب مثبت شد ولی سقط شد این دخترم و هم صبح زدم منفی بود تا بعد از ظهر بعد از ظهر مثبت شد ک بود و نتیجش دخترمه

عزیزم من زدم منفی بود ده دقیقه هم صبر کردم
دیگه ناامید بودم چون شرایط خاصی داشتم
شب رفتم بندازمش تو سطل دیدم دوتا خط پررنگ افتاده
باز زدم اون موقع منفی بود صبحش دو خط پررنگ
ازمایش دادم دیدم باردارم
همیشه اینجور نیس

نه عزیزم اینجوری نیست اتفاقا از منفی که از ذوق بچه دار شدن روزی دو تا میزدم بدون اقراق اگر منفی باشه کلا منفی میمونه اگر دو خط بشه یعنی بارداری اما شاید خطا داشته باشه😂

سوال های مرتبط

مامان علیسان‌کوچلو🩵 مامان علیسان‌کوچلو🩵 ۱۶ ماهگی
مامان سوین😍 مامان سوین😍 ۱۷ ماهگی
مامان آوا🧚‍♀️ مامان آوا🧚‍♀️ ۲ سالگی
مامان هلنا مامان هلنا ۱ سالگی