۱۱ پاسخ

من که کولیک ایز میدادم تاثیر نداشت الان به سختی ایزی کول سفارش دادم از تهران باید برام برسه
برا پسر اولمم استفاده کردم اب رو اتیش بود

پدی لاکتم کمک میکنه

دایمتیکون و گریپ میکسچر

اهورا نی نی و بی بی کر

من هر هشت ساعت گرمیچر دادم غروبا هم بایو لاکت هشت قطره دادم و میرابل هم ک عکسشو گذاشتم غروبا چند مرتبه میزنم دور نافش و ماساژ میدم کل نفخشو خارج میکنه خیییلی خوبه

تصویر

گریپ میکسچر،اینو حتما بگیر
مقدار مصرفشم دکتر گفت صبح یک و نیم سی سی
شب دو و نیم سی سی
اینایی که مینویسم بیشتر اثر کردن رو پسر من
دایمیتیکون=هر هشتساعت10قطره، کولیف هم همینطور

پدیا بست بد عالی

گرمیچر بگیر از داروخانه و بش بده عالیه

بایو لاکت

هیچی اثر نمیکنهههه من انقد دارووو دادم ب دخترمممم کولیک‌ایز‌ یکم بهترههه باید ۳ ماهه بشه خوب بشههه

فقط اینفاکول

سوال های مرتبط