عزیزم دیدم تایپیکای قبلیتون گفتین دکتر قلب ندیده که بعدا تشکیل شده منم امروز رفتم هفت هفته وچهار روزم بود اما قلب ندید وقتی سونو میکرد حس میکردم یه کیسه خالیه گفت ساک حاملگی خوبه اما قلب تشکلیل نشده بعد تعطیلات نوبت گرفتم دوباره یعنی امکانش هست تشکیل بشه؟🥹🥹🥹
ب من گفتن ۴/۵ صبح بیمارستان باشم و از ۱۱ شب چیزی نخورم
من 8 صبح باید میرفتم
از 12 گفتن چیزی نخور
خودم تا 10 بیشتر نخوردم
به من امروز گفت 12شب به بعدنخور
ولی دیدم بعضی دکترا به مریض میگن صبونه بخور و بیا
من خالم سزارین کرد از شب قبلش هیچی نخورد دیگه فک کنم 12 شب دیگه چیزی نخورد تا روز بعدش عمل کرد بعد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.