قشنگترین اسم دختری که شنیدین چیه میشه بگین ؟؟

۲۶ پاسخ

مهرسانا
همتا
آوین
نیکی
سلین
دلانا

مهوا نشد بزارم پسر شد

آلاء دختر قشنگم

داملا ب معنی قطره باران .
یاغمور ب معنی باران خیلی خیلی دلنشینه

ماهور

ماهلین دخترنازم
ولی گندم برکه ماهور دلوین نفس ایناهم قشنگه

تو دلیم ایلماه 🥺🩷

اَژین به معنی زندگی میکنم

اسم طبیعت این اسمای جدید خیلیاش تو طب پزشکی معنی بدی میده یا بعدا مشخص میشه معنیش بده و دخترتون اگر بخواد وارد این حوزه بشه نمیتونه
مولا ملنا یعنی خون در مدفوع مانیا یعنی بیماری دو قطبی

نوا😍😍

نبات و جانا

اوینا🥺🩷

سوفیا اسم دخترم
اگر باز دختر دار بشم میخوام بزارم مینل

من یا لیان میذارم یا لی لی رز💕

یارا
نفس
راز

آتنا
آیت
اَدا جان

ماهورا، مهوا و ماهلین

نرگس نگار نغمه

رستا
درسا
گیسو
آیلار
ماهلین

پناه

من خودم اسممو دوس دارم هلیا اسم دخترمم میزارم هلنا ولی هلن صداش میکنم که خیلی این اسم رو دوس دارم

هلن

نلین اسم دختر نازم🥺

پناااه

رستا پناه سوگند

لیان و نلا و نورسا و آیسو 🥹😩😍

سوال های مرتبط

مامان معجزه🩷 مامان معجزه🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نرگس‌ و امیرها مامان نرگس‌ و امیرها هفته سی‌ام بارداری