قشنگترین اسم پسری که شنیدین چیه
من نمیتونم اسم انتخاب کنم

۱۶ پاسخ

من میخوام بزارم دیاکو

"علی"
خیلی اسم قشنگیه
فقط ما خیلی علی داریم توو فامیل.
اگه اسم داداشم "علیرضا" و اسم خواهرزادم" علیرام "نبود میذاشتم علی اسم پسرمو.
حالا تصمیم گرفتیم بذاریم "آوید" اسم پسرمونو،یعنی دانش و خرد 🥰

میعاد علیهان دیار آراز ایهان

ایهان

کلی اسم هست با کلی سلیقه اینجوری نمیشه
خودت چندتا اسم که بیشتربه دلت میشینه بگو تا بین اونا انتخاب کنیم
البته درنهایت خودت مهمی

من رادمان دوست دارم

کیسان الوین اریا اوستا من اینا رو انتخاب کرده بودم که اگ پیر شد یکی شو بزارم

هامین یا حامین
ویهان
رادوین

همه اسم ها قشنگن
من ایلیا دارم این یکیم بردیا
دیشب ی نفر گفت ب پسرم اسم داداشت خوشگل نیست بذارید پوریا پسرم ۴سال و ۱۰ ماهشه گفت خیلیم قشنگه داد بردیا میخوایم بذاریم

آرن هم قشنگه

علی و ماهان

من میخام بزارم اراد
ولی بنظرم هامین و هیراد و آراز هم قشنگن

پندار

خب هرکس سلیقش متفاوته.ولی اسم بد نداریم

همه اسمها قشنگه

با اسم باباش بسنج

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دخترم وگل پسری مامان دخترم وگل پسری هفته سی‌وچهارم بارداری