سلام جه شیر خشکی برای وزن دهی خوبع

۵ پاسخ

نان اوپتی پرو میدم راضیم

هر چیزی که رو بچه بشینه. یعنی باش یبوست و اسهال نشه و بالا هم نیاره.

من اپتامیل میدم ولی خوب نیس

نان خوبه

نان...

سوال های مرتبط

مامان علیرضا وبهار مامان علیرضا وبهار ۲ ماهگی