۴ پاسخ

منم فشارم بالاس ماما بهم متیل دوپا داد ولی پیش متخصص که رفتم گف باید بستری بشی تحت نظر باشی منم میترسم هنوز بیمارستان نرفتم از ترس معاینه

من ی دستم ۱۵ ی دست دیگرم ۱۲
۳تا قرص میخورم متیل دوپا

من روزی چهارتا متیل دوپا میخورم فشارم بدون دارو تا ۱۷ هم میره

من از امروز شروع کردم روزی یدونه بخورم
صبح ۱۳ رو ۸ بود الان ۱۲ رو ۸ سه چار روزه اینجوریه
آزمایش واسم نوشت واسه مسمویت بارداری
شما چنده فشارت دکترت چی گفته؟من خیلی نگرانم😭

سوال های مرتبط

مامان آیهان بالام مامان آیهان بالام ۷ ماهگی