۸ پاسخ

😍😍😍مبارکهههه
منکه واس خودم هیییچی نگرفتم ولی واس دختری کامل گرفتم🥺خیلی حس خوبیه خرید واس بچه خودمون
کاش اینقدر گرونی نبود میشد بیشتر و بیشتر گرفت واس این فسقل ها

وای خدا شلوارش منو کشته مبارکش باشه عزیزم

وای عزیزم شلوارش چقدر دوست داشتنیه مبارک باشه چقدر گرفتی براش

شلوارشو از کجا خریدی چند

مبارکه امسال لباس همه بچه ها با این شلوارلیس 😁😁😁بخوشی بپوشه

مبارکه🤩همین شلوار من برا دخترم خریدم

مبارکه خیلی قشنگه
برای این فصل استین کوتاه سردش میشه عزیزم
برای روی لباس ها چیزی تنش کن اگر صلاح میدونی😘

قشنگ وباکلاسه

سوال های مرتبط

مامان فَرحـღان👼🏼💙 مامان فَرحـღان👼🏼💙 ۱۰ ماهگی