۸ پاسخ

قشنگه منم اسپرت گرفتم اسپرت راحتره پیراهن با ساپورت حس میکنم بچه اذیت میشه برای مراسمی چیزی خوبه لباس بیرونی بچه باید راحت باشه

چقد خوشگل از کجا خریدی

خیلی خوشگل ولی کاش پیرهن میخریدی دخترانه تر میشد

خوشگله مبارکه گلم❤️😍

اووو خودا مبارکش باشه

کتونیاش شبیه پسر منه

تصویر

خیلی قشنگه مبارکهه😍

قشنگه اسپرت ، مجلسی نگرفتی ی دست دیگ؟

سوال های مرتبط

مامان 👑کیاشا👑 مامان 👑کیاشا👑 ۱۰ ماهگی