سلام خانوم آزمایش گلوکز دادم...خوبه بنظرتون؟نمیدونم باید چند باشه

تصویر
۳ پاسخ

خوبه💛

همش خوبه

اره عزیزم خداروشکر عالیه

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🥲 مامان هدیه خدا🥲 هفته چهلم بارداری
مامان ریسان مامان ریسان ۵ ماهگی
مامان نینی پاندا🤍 مامان نینی پاندا🤍 روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین خانم مامان ماهلین خانم ۸ ماهگی
مامان مامان سه قلو ها مامان مامان سه قلو ها ۲ ماهگی