۶ پاسخ

من نشسته میدم کلافه شدم خواب ندارم افسردگی گرفتم شبا حالم‌خیلی بد میشه

بشین عزیزم ماکا بزار زیر نی نی بیاد بالا شیر بده

از نظر بدنی کمردرد زیاد دارم از اول بخیه هام چندروز اول اذیت میکرد ولی شیر میدم بیشتر از لحاظ روحی اذیتم هرکی میشنوم شیرخشک میده بهش حسودی میکنم واقعا

من زیاد نمیتونم بدم بیشتر شیر خشک میخوره

دراز کشیده

به سختی و بدبختی

سوال های مرتبط