۹ پاسخ

من ۱۵ مین شد دکتر گفت برو دوباره آبمیوه بخور راه برو ی ربع دیگه برگرد باز پنج مین دیگه طول کشید

۴۰ دیقه چ خبره همون ۱۵ دیقه بود مال منم

رب ساعت طول کشید ولی سه روزه میرم بچه نمیچرخه ک بینی رو چک کنن

من دخملی همکاری کرد همون یهربع

اینم دست😂

تصویر

منم چون دوقلو بودم نیم ساعت شد

عزیزم آزمایشش هم باید بعد سونو آنومالی بدیم؟

برای منم همون‌قدر زمان برد. اگه بچه همکاری کنه زیاد طول نمی‌کشه

این پاعه؟ وووی خوداااا😭🥺

سوال های مرتبط

مامان سامیار💙 مامان سامیار💙 هفته سی‌وهشتم بارداری