من ۱۵ مین شد دکتر گفت برو دوباره آبمیوه بخور راه برو ی ربع دیگه برگرد باز پنج مین دیگه طول کشید
۴۰ دیقه چ خبره همون ۱۵ دیقه بود مال منم
رب ساعت طول کشید ولی سه روزه میرم بچه نمیچرخه ک بینی رو چک کنن
من دخملی همکاری کرد همون یهربع
اینم دست😂
منم چون دوقلو بودم نیم ساعت شد
عزیزم آزمایشش هم باید بعد سونو آنومالی بدیم؟
برای منم همونقدر زمان برد. اگه بچه همکاری کنه زیاد طول نمیکشه
این پاعه؟ وووی خوداااا😭🥺
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.