۲ پاسخ

من قشنگ یادم میاد ده روز قبل پریود ی رگه خونی خیلی ریز ازم اومد با خودم گفتم حتما چشمام اشتباهی دیده ...سه چهار روز به پریودم خیلی درد پریودی داشتم هیچ امیدی نداشتم باردار باشم مخصوصا پهلو سمت راستم خیلی درد میکرد ...دو روز از موعودم گذشت دیدم همچنان پریود نشدم بعد چون سابقه تنبلی تخمدان داشتم شک به بارداری نکردم شبش همینطوری ی بی بی چک زاپاس داشتم زدم دیدم دو خط شد ولی کمرنگ اونجا شک کردم فردا رفتم آزمایش مثبت بود ...بعد اینکه من از شیش هفته لکه بینی هم داشتم دقیق تا یک هفته خیلی خیلی درد پریودی داشتم با اینکه میدونستم باردارم ولی به قدری درد پریودی داشتم و لکه بینی و خونریزی به دکترم میگفتم سقط شد بنظرم که بعد رفتم سونوگرافی گفت قلب بچت مث اسب میزنه 😂😂😂

بقیه رو نمی‌‌دونم ولی من کلا حوالی پریود هر وقت لک دیدم بعدش پریود شدم... ولی ماهی که باردار بودم روز ۱۱ تاخیر یه کوچولو لک دیدم دیگه ندیدم ۱۴ تاخیر بی‌بی مثبت شد ۱۵ تاخیر آزمایش بتا دادم که بالا بود

سوال های مرتبط

مامان دو گل پسر 💙🩵 مامان دو گل پسر 💙🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان قند عسل مامان قند عسل هفته چهاردهم بارداری