دستور پوره سیب هویج بگین ممنون

۱ پاسخ

حالا چ سیب چ هویج هردور اگ دوسداشتی بخار پز کن یا ابپز
من ابپز میکنم میزارم قشنگ میپزه بعد لهش میکنم یکمی بهش روغن زیتون میزنم اگ خاستی رقیق تر بشه بهش ابجوش هم میتونی اضافه کنی سیب هم همینطور

سوال های مرتبط

مامان آرامِ جان (◡‿◡✿)🍓🌱 مامان آرامِ جان (◡‿◡✿)🍓🌱 ۱۵ ماهگی
مامان محمد مهدی💙 مامان محمد مهدی💙 ۵ ماهگی
مامان نیلـــ🌙ــماه🐣 مامان نیلـــ🌙ــماه🐣 ۹ ماهگی