۳ پاسخ

من دوبار بخار پز کردم بعدش دیگ رنده کردم چون سفت نیس بخار پز لازم نیس

من اپز میکنم یکم وقتی میبینم نرم شد برمیدارم‌ با قاشق قشنگ لهش میکنم

سلام سیب رو بخار پز کن قشنگ با پشت چنگال له کن

سوال های مرتبط

مامان مامان دوقلو ها مامان مامان دوقلو ها ۸ ماهگی