۱ پاسخ

من ابپز میکنم بعد له میکنم کره انداره ی نخود میرنم اخر سر هم شیر حشک اماده مبکنم و بهش اضافه میکنم

سوال های مرتبط

مامان آنیا😘 مامان آنیا😘 ۸ ماهگی