غلیظ خونش و از کم ابی بدنه یا تووی ارتفاع بودن ک باعث کم رسیدن اکسیژن میشه دختر من ۱۸سالشه چند باری ازمایش داد هموگلوبینش زیاده ولی دکترا همینو گفتن حجامت و خون دادن باعث رقیق شدن خوتشون میشه
مال دختر منم پایینه اینم خطرناکه؟ اگه کسی میدونه بگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.