خانوما هموگلوبین خون دخترم بالاست ...خطرناک؟

۲ پاسخ

غلیظ خونش و از کم ابی بدنه یا تووی ارتفاع بودن ک باعث کم رسیدن اکسیژن میشه دختر من ۱۸سالشه چند باری ازمایش داد هموگلوبینش زیاده ولی دکترا همینو گفتن حجامت و خون دادن باعث رقیق شدن خوتشون میشه

مال دختر منم پایینه اینم خطرناکه؟ اگه کسی میدونه بگه

سوال های مرتبط

مامان یاسمین زهرا مامان یاسمین زهرا ۳ سالگی