به منم گفت ریزه تو چهار هفته ۱۲۰۰ اضافه کردم قرص ال آرجینین بخور فقط به جنین وزن میده
دوکیلو دویست گرم بود
به منم سر اولی گف ریزه اگه ویارت خوب بشه و بخوری نهایت ۲۷۰۰ به دنیا میاد
اما سه و نیم به دنیا اومد
البته دوتا لیدی میل خوردم
اشکال نداره دنیا اومد شیر میدی بهش تپل میشه غصه نخور
فقط بادوم اسیاب کن صبح که بیدار میشی نصف لیوانت رو پودر بادوم کن با یه قاشق چایخوری عسل و ابجوش بخور
نی نی وزن میگیره خودت نمیگیری
من این راه حل الان که نی نی سوممه کشف کردم😅
فقط بادوم جوش غلیظ صبح ناشتا
تاریخ زایمان منم ۲۸ فروردینه
چقده؟
چندکیلو بود؟!
اصلا نگران وزنش نباش
ان شالله بعد تولد کلی رشد میکنه
عزیزم این چند وقت تا میتونی شیربادوم و بادوم بخور درروز کلی وزن میگیره انشالله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.