اینو بدون راحت تر از آب خوردنه
حسو حال اتاق عمل عالیه وقتی رفتی میفهمی چی میگم
اصلا نترس
پمپ درد بگیر
تا رو تختی
هنوز داروی بیحسی اثرش نرفته و درد نداری بعدم ک میگن باید پاشی و راه بری
دستکش یکبار مصرف ببر قبل از بلند شدن شیاف بذار
یه چیزی بخور و بعدم اروم پاشو اول تختتو بگو بیارن بالا یه خورده نیمه نشسته باش بعد بشین و بعد چند دقیقه اروم بیا پایین اصلا عجله نداشته باش
سخت ترین مرحله همینه ک وقتی پمپ درد داشته باشی و شیاف بذاری خیلییی راحتتر میشه
ترس چرا انشالله که به بسلامتی زایمان میکنی همه چی خوب پیش میره❤️
منم ۲۶نوبت دارم ولی درد دارم احتمالا زودتر باشه زایمانم هرچی میگذره بیشتر استرس دارم 🥲
سلامتی باشه سوره انشقاق بخون یا دعای یستشیر و آیه الکرسی این یکی ارومت میکنه دوتای دیگه برای زایمان راحته شاید برای طبیعی گفته بشه ولی بلاخره داری زایمان میکنی دیگه به سلامتی😍😍😍😍😍
ترس چرا عزیزم
منم ۱۷ فروردین انشاالله 🤩
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.