من ۲۸فروردین سزارین دارم خیلی میترسم

۶ پاسخ

اینو بدون راحت تر از آب خوردنه
حسو حال اتاق عمل عالیه وقتی رفتی میفهمی چی میگم

اصلا نترس
پمپ درد بگیر
تا رو تختی
هنوز داروی بیحسی اثرش نرفته و درد نداری بعدم ک میگن باید پاشی و راه بری
دستکش یکبار مصرف ببر قبل از بلند شدن شیاف بذار
یه چیزی بخور و بعدم اروم پاشو اول تختتو بگو بیارن بالا یه خورده نیمه نشسته باش بعد بشین و بعد چند دقیقه اروم بیا پایین اصلا عجله نداشته باش
سخت ترین مرحله همینه ک وقتی پمپ درد داشته باشی و شیاف بذاری خیلییی راحتتر میشه

ترس چرا انشالله که به بسلامتی زایمان میکنی همه چی خوب پیش میره❤️

منم ۲۶نوبت دارم ولی درد دارم احتمالا زودتر باشه زایمانم هرچی میگذره بیشتر استرس دارم 🥲

سلامتی باشه سوره انشقاق بخون یا دعای یستشیر و آیه الکرسی این یکی ارومت می‌کنه دوتای دیگه برای زایمان راحته شاید برای طبیعی گفته بشه ولی بلاخره داری زایمان میکنی دیگه به سلامتی😍😍😍😍😍

ترس چرا عزیزم
منم ۱۷ فروردین انشاالله 🤩

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها روزهای ابتدایی تولد