خانما خیلی استرس دارم خیلی میترسم سزارین بشم چیکار کنم

۷ پاسخ

عزیزم اصلا نترس من وقتی زایمان کردم دیدم هرکی سزارین شده حالش از منی ک طبیعی بودم خیلیی بهتر بود ، طبیعی هم در صورتی خوبه که دردت بگیره و بری نهایتا ۳-۲ساعته زایمان کنی نه مثل من که سه روز بستری شدم و با زور آمپول فشار زایمان کردم والان هنوزم حالم خیلی بده

مگه دوقلو رو اجباری سزارین نمیکنن؟

زایمانه دیگه هردوتاش بالاخره ترس داره باید کنار بیای باهاش حالا طبیعی نشد سزارین یا بالعکس باید آماده باشی دیگه به ترست غلبه کن😁

من سزارین کردم عالی بود استرس الکی نده به خودت

میخوای طبیعی زایمان کنی؟

ترس نداره

الله اکبر😁

سوال های مرتبط