من چهار روز دیگه سزارین دارم😩😩😩😩
من ۸ فروردین سزارین دارم احساس میکنم هرروز داره قد یه سال طول میکشه
اصلا استرس نداشته باش که قشنگ ترین روز زندگیته انقد که عمل راحتیه
اصلا ترس نداره
اصلا هیچی متوجه نمیشی ۲۰ دقیقه هم طول نمیکشه
منم ۲۹ فروردین برام نوبت زده انشاالله
ب این فکر کن کل فرایند عملت یک ربع نمیشه
و بعدش بچه ت پیشته
چی ازاین بهتر؟؟
انشالله به خوشی بیینی
چه ترسی . من دوس دارم زودتر عمل شم
هم بارداری تموم شه و هم پسرمو ببینم
از شکم پاره کردنش خیلی میترسم
برای منو میگن میشه ۲ اردیبهشت سزارین میکنن. الان ۳۵ هفته ۲روزم
منم ۲۵فرودین سزارین میشم الان نمیترسم ولی مطمعنم برسم دم اتاق عمل میترسم 🥵
ترسی نداره که
یک روز فرقمونه😁
من 27 فروردین سزارین میشم
ترس زیاده از کدوم قسمتش🤣🤣🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.