من ۲۷
من ۱۶ فروردین 🤕🥲
من ۱۰ فروردین
من دوروز دیگه🥴 پنجم
منم همون موقع هام😵💫😵💫🥴🥴🥴
من ۲۵ فروردین هستم امیدوارم برقا نره همین جوریش استرس زایمان دارم
انشالله درست میشه همچی خدا بزرررررگه
چه شانسی داشتیم بعداز نود بوقی باردارشدم
باید بمونه تو دلمون تا برقا بیان خخخخ
نگران نباش من مطمعنم تا اون موقع همه چی درست میشه
من ۳۰ ام فروردین
وای منم تاریخ زایمانم ۳۰ ام فروردین هس ،برق نباشه میخواییم چیکارکنیم
منم خیلی چون بدبختی تهران میخوام برم
من ۱۵ فروردینم ، برام دعا کنید از وضعیت جنگ میترسم بیمارستان بمونم
من اردیبهشتم🥺
من تو همون ۲۰ ام میوفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.