۳ پاسخ

بخارپزمیکنم وبایکمی شیرخشک قاطی میکنم

تو سوپ
یا ابپز کن و پوره کن

اول توی ابجوش برار چندتا قل بخوره بعد دربیار اب بزن دوباره بزار بپزه با اب له کن بده با میتونی بریزیش تو سوپش

سوال های مرتبط

مامان نور خونه🥹🤍 مامان نور خونه🥹🤍 ۱ سالگی
مامان معجزه خدا💙 مامان معجزه خدا💙 ۸ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان جوجو ساروین🐣💙 مامان جوجو ساروین🐣💙 ۱۲ ماهگی
مامان دِلین😋🍓 مامان دِلین😋🍓 ۹ ماهگی
مامان جیگر گوشه😍 مامان جیگر گوشه😍 ۱۴ ماهگی