خانوما باید چیا وردارم واسه بیمارستان ؟؟



پوشک
بچه

۳ پاسخ

خوردنی: خرما ،نبات ،اگه سزارینی میگن نسکافه و کمپوت، چای ،ابمیوه ،مغزیجات مث گردو و‌بادوم درختی یا فندوق، لیوان و فلاسک وبشقاب و قاشق چنگال

پوشیدنی: شورت یبار مصرف ،شورت نخی ،پوشک ،کاور توالت فرنگی، مسواک ،لوازم ارایشی ولاک ،لباس برای برگشت و دمپایی

پوشک برای خودتو بچه لباس برای بچه ۲ دست زیرانداز تعویض خشک کن دستمال مرطوب خرما اناناس مغزیجات دمپایی زیرانداز یکبار مصرف

یع دست لباس و یه پتو دور پیچ و کلاه و جوراب و دستکش و یه زیر انذاز یا پارچه و دستمال مرطوب و پوشک چیزایی که واقعا لازم میشه من قنداق و خیلی چیزا دیگه بردم که اصلا لازم نبود

سوال های مرتبط

مامان آدرین مامان آدرین ۱ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓♥️ مامان توت فرنگی🍓♥️ ۱۲ ماهگی