میگم توبارداری با نوره اصلاح کنیم عیب داره؟

۳ پاسخ

از اول بارداری تا روز زایمان من نوره فقط زدم رو هر دوتا بارداریم

من ماه آخر برای زایمانم استفاده کردم البته مارک دپی

من اهل استفاده از نوره نیستم ولی در کل دکترم گفت فقط ژیلت
روزای اخر نمیتونستم یه بار با کرم موبر انجام دادم

سوال های مرتبط