۴ پاسخ

دکتر پسر منم گفت کم خونه آهن رو ی ماه بیشتر کن ۱ونیم سی‌سی بده اما نگفت آزمایش. گفتمش از کجا متوجه شدین گفت پلک چشمش و پیشونیش عرق میکنه

علائم کم خونی چی هست دختر من گاهی اوقات پاهاش سرد میشه یا پاهاش عرق میکنه

من وقتی پسرم 17 روزش بود فهمیدم کم خونی داره دکتر براش فولیمکس نوشت تا 3 ماهگی بهش دادم، بعد آزمایش دادم اوکی شد دکتر گفت فولیمکس رو قطع کن فقط همون آهن رو بده،
اگرم عدسی بهش میدی حتما صافش کن که رو دلش نمونه. ماسرهم برای کم خونی خیلی خوبه تو سوپش بریز

عدس حالا يا با برنج كته اي سا سوپ

سوال های مرتبط