خانما عدد آنتی من ۱.۲۹ بود خوبه ایااا؟؟

۴ پاسخ

عاليه

بلی …

بلی‌ خوبه

خوبه

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل هفته چهلم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نی‌نی مامان نی‌نی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان معجزه 🫀🥹 مامان معجزه 🫀🥹 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته هجدهم بارداری
مامان گوگولی مامان گوگولی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آوا یا آراد 🎀 مامان آوا یا آراد 🎀 هفته هفدهم بارداری