واسه من دوهفته عقبه عزیزم اشکالی نداره
دنیا بیاد وزن میگیره حرص نخور
موز تخم مرغ بستنی لیدی میل ابگوشت مغزیجات
دونیم نرمالترین وزنه . نگران نباش مهم اینه سالمه بعدا زود تپل میشه
منم مشکل وزن دارم هر چی بگی پروتئین و پودر و همه چی خوردم خون رسانی هم خوبه ولی اصلا وزن نمیگیره خوب
بچه من2445به دنیا اومد39هفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.