مبارکه. اکا خب اصلا سلیقه من نیست خیلی غیر طبیعی و بلنده
ب نظر من حوب نشده ولی خب میگی دوست دازی
مبارکه🌸
چجوری میری دستشویی اینقد بلنده😥😂
مثل جادوگرا
هر کی یه سلیقهای داره مبارکت باشه
ولی سلیقه من نیست اصلا خنجری دوست ندارم🥴 بادامی خوبه با قد متوسط
کوتاه باکلاس و شیکتره
وای توروخدا چطوری بااین ناخن ها میتونی کارهاتو انجام بدی
مبارکه ولی من اصلا اینجوری نمیپسندم. خیلی بلنده
خودت چسبوندی؟ 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
وای خیلی بد شده و پهن 🥴
یا حصرت عباس
اینم برا منه😄😄😄😄😄
باز هم افراط زن جماعت
واااای 😂😂😂😂
مبارکه خیلی نازه
مبارکت باشه
چقدر میدی واسه ترمیم ؟
من عاشق ناخن بلندمم
خیلی نازه ❤️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.