۱۹ پاسخ

مبارکه. اکا خب اصلا سلیقه من نیست خیلی غیر طبیعی و بلنده

ب نظر من حوب نشده ولی خب میگی دوست دازی
مبارکه🌸

چجوری میری دستشویی اینقد بلنده😥😂

مثل جادوگرا

هر کی یه سلیقه‌ای داره مبارکت باشه
ولی سلیقه من نیست اصلا خنجری دوست ندارم🥴 بادامی خوبه با قد متوسط

کوتاه باکلاس و شیکتره

وای توروخدا چطوری بااین ناخن ها میتونی کارهاتو انجام بدی

مبارکه ولی من اصلا اینجوری نمی‌پسندم. خیلی بلنده

خودت چسبوندی؟ 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

وای خیلی بد شده و پهن 🥴

یا حصرت عباس

اینم برا منه😄😄😄😄😄

تصویر

باز هم افراط زن جماعت

واااای 😂😂😂😂

مبارکه خیلی نازه

مبارکت باشه

چقدر میدی واسه ترمیم ؟

من عاشق ناخن بلندمم

خیلی نازه ❤️

سوال های مرتبط