۳ پاسخ

من طبیعی هستم تا الان سه تا از بخیه هام افتاده بقیه هنوز هستن نه سوزش دارم نه خارش

طبیعی بوده یا سز

من هنور نیفتادن

سوال های مرتبط

مامان مانیدا مامان مانیدا ۹ ماهگی
مامان عدسی مامان عدسی ۱۲ ماهگی