۱۹ پاسخ

اینارو🫠

تصویر

من اینو خریدم برا دخملم

تصویر

ای جااان چه قشنگه
چند خریدیش؟

من هرچی موقع سیسمونی خریدم برا عیدش الان کوچیک شده🥲نو نو موندن
الانم نمیتونم جایی برم لباس بخرممم
🥺اعصابم خورده

عزیزم بسلامتی تنش کنی 💞☺️

عالی

من نگرفتم کلی لباس داره که بزرگن براش

اینم تیپ دختر من😍🐥😍🐥😍🐥

تصویر

من نتونستم بگیرم دستمون خالیه

اینم لباس دخملی من

تصویر

ای جانم خیلی قشنگه، مبارکش باشه
من امروز توی این سبک چند جا قیمت گرفتم، خیلی گرون بودن واقعا برای بچه این سن،دو روز تنش کنم دیگه کوچیک میشه

من هنوز نخریدم

مال دختر ناز من

تصویر

من اینو واسه پسرم خریدم😍

تصویر

ای جونم ماشاالله مبارکش باشه گلم🥰😘😍

چه نازه
مبارکت باشه جوجه کوچولو💕🌸👶

اینم لباس گل دخترم

تصویر

چ قنده😍

چه خوشگله

سوال های مرتبط