۶ پاسخ

نه !
بنظرم هرچیزی ارزش نداره ک براش خیلی سنگین هزینه کنی .
خ چیزها جنس خوب و کاراربنداز باشن کافیه .

برندها اینم تو این دوره خیلیاشون بیخودی بزرگشون کردن و هیچیییی نیسن

بستگی به چیزی که میخوای بخری داره مثلا کفش واقعا فرق دارن، منی که به اصل عادت کردم دیگه اون عادیا رو نمیتونم پا کنم الانم انقدر گرون منتظرم خرجام کم بشه دوباره بخرم. اما مثلا لباس خونگی و مانتو و اینا سعی میکنم جنس خوب بخرم اگر خیلی تنوع طلبی هزینه نکن خیلی. چیزایی که مربوط به سلامتت از داروخانه تهیه کن برای بچه هم همینطور اما سخت گیری زیاد نیاز نیست واقعا

به نظرم اصلا مهم نیست .مهم کارایی اون محصوله ک چ برند چ غیر برند اما با کیفیت اون کار رو انجام میده .
برند ها فقط پول اسمشون رو میگیرن .

اصلا مهم نیست
چیزی که قشنگه و جنسش خوبه،ترجیحا برند نیست

بعضی چیزا واقعا مهم نیست برندش چی باشه
باید ببینی چقدر اهمیت داره اون وسیله. مثلا ظرف غذای نی نی اگر چیز داغ توش میریزی باید حواست باشه ملامین یا یسری جنس هایی نباشه که با حرارت مواد سمی تولید کنه.

سوال های مرتبط

مامان آیهان کوچولو🌙 مامان آیهان کوچولو🌙 ۱۴ ماهگی