فعلا برای ۴ماهگی ایده ندارم
دوس دارم با یکی از میوه های تابستونی باشه 🍓🍓🍓
من عکسشو دادم چت جی بی تی برام اتلیه ای کرد عکسشو انگار رفته اتلیه
یکم پیش گرفتم در واقع باید شمع ۴ ونیم ماهگی میگرفتم براش😅
بفرمایین 🫠
۴ ماهگیش چون یلدا بود تو آتلیه گرفتم ولی بعدا میگفتم کاش باز یه تمم تو خونه میزدم😅
چهارماهگی پسرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.