۵ پاسخ

فعلا برای ۴ماهگی ایده ندارم
دوس دارم با یکی از میوه های تابستونی باشه 🍓🍓🍓

تصویر

من عکسشو دادم چت جی بی تی برام اتلیه ای کرد عکسشو انگار رفته اتلیه

یکم پیش گرفتم در واقع باید شمع ۴ ونیم ماهگی میگرفتم براش😅

تصویر

بفرمایین 🫠
۴ ماهگیش چون یلدا بود تو آتلیه گرفتم ولی بعدا میگفتم کاش باز یه تمم تو خونه میزدم😅

تصویر

چهارماهگی پسرم

تصویر

سوال های مرتبط

مامان 🎀💞دِلارا💞🎀 مامان 🎀💞دِلارا💞🎀 ۵ ماهگی