من دومیه دارم سکته میکنم
دردش واقعا درد سختیه اصلا قابل توصیف نیست ولی لحظه ای ک بچه ب دنیا میاد تموم میشه دیگ بعدشم نسبت ب سزارین خیلی راحتتر سرپا میشی و میتونی کاراتو بکنی
من دو روز درد شدید داشتم تا زایمان کردم اونم فقط بخاطر اینک پسرم برای استرسی ک داشتم ترسیده بود خودشو جمع کرده بود بالا کله بخش و گذاشته بودم رو سرم از درد ولی راضیم از انتخابم برگردم عقب بازم طبیعی زایمان میکنم فقط سعی کن این روزای آخر آرامش داشته باشی و استرس کمتری داشته باشی موقع معاینه ها اصلا خودتو صفت نکن نترس چون همش تأثیر میزاره هرچی آروم تر باشی زایمان راحتتر و زودتری داری
من فکر میکردم میمیرم ولی قابل تحمل دردش شدید ولی زنده میمونی 🤣
منم طبیعیم خیلی میترسم واقعا
دردش زیاده ولی از سز بهتره من بعد ده روز هنوز دارم میمیرم😭
اره. این همه ادم طبیعی زایمان کردن. مطمعن باش دردش در حدیه ک بدن طاقتشو داره.بازم بستگی ب بدنت و طاقتت مقابل دردو داره
منکه اعصابشو ندارم واقعا میرم سز
من سعی میکنم بهش فکر نکنم.دلم میخواد سز کنم ولی از اونم میترسم.
بستگی ب بدنت و تحمل دردت داره
آره میشه فقط همون لحظه آخر از همه بیشتر درد داری
خدایا کمکمون کن منم همینطور😔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.