۱۱ پاسخ

من دومیه دارم سکته میکنم

دردش واقعا درد سختیه اصلا قابل توصیف نیست ولی لحظه ای ک بچه ب دنیا میاد تموم میشه دیگ بعدشم نسبت ب سزارین خیلی راحتتر سرپا میشی و میتونی کاراتو بکنی
من دو روز درد شدید داشتم تا زایمان کردم اونم فقط بخاطر اینک پسرم برای استرسی ک داشتم ترسیده بود خودشو جمع کرده بود بالا کله بخش و گذاشته بودم رو سرم از درد ولی راضیم از انتخابم برگردم عقب بازم طبیعی زایمان میکنم فقط سعی کن این روزای آخر آرامش داشته باشی و استرس کمتری داشته باشی موقع معاینه ها اصلا خودتو صفت نکن نترس چون همش تأثیر می‌زاره هرچی آروم تر باشی زایمان راحتتر و زودتری داری

من فکر میکردم میمیرم ولی قابل تحمل دردش شدید ولی زنده میمونی 🤣

منم طبیعیم خیلی میترسم واقعا

دردش زیاده ولی از سز بهتره من بعد ده روز هنوز دارم میمیرم😭

اره. این همه ادم طبیعی زایمان کردن. مطمعن باش دردش در حدیه ک بدن طاقتشو داره.بازم بستگی ب بدنت و طاقتت مقابل دردو داره

منکه اعصابشو ندارم واقعا میرم سز

من سعی میکنم بهش فکر نکنم.دلم میخواد سز کنم ولی از اونم میترسم.

بستگی ب بدنت و تحمل دردت داره

آره میشه فقط همون لحظه آخر از همه بیشتر درد داری

خدایا کمکمون کن منم همینطور😔

سوال های مرتبط